af o shopping

Det gick jättebra hos arbetsförmedlingen! Sååå skönt! Fick prata med en jättetrevlig gubbe som skrev in mig o så. Ska dit igen nästa onsdag o prata med min handläggare, blir nog bra det me :) Fick massa papper jag skulle fylla i o han ville att jag skulle gå på någon nån kurs som dom har me, men den enda kursen dom hade innan jul va på onsdag o då jobbar ju jag. Där hade man tur ;) Hatar sånna kurser, man känner sig helt misslyckad när man sitter där med en massa andra, totalt oengagerade människor.

Hoppas det fixar sig med jobb nu så att jag slipper det här! Skickade typ 15 jobbansökningar igår o.. ingen har svarat. INGEN! Så dåligt, man tycker ju att dom kan skicka ett "nej, tack" iaf. Hoppas någon svarar innan veckan e slut.. Har ringt till försäkringskassan me o dom skulle skicka nå intyg o grejjer som jag ska skicka till a-kassan. Skönt att få allt fixat så fort som möjligt.

Sen vart det stan med Bettan. Köpte bara en kofta på gina o en hårfärg. Det va ingen vidare shoppingdag men det va trevligt ändå. Lunchade på sushi, inte dumt alls. Sen tog vi en runda till innan vi dog av trötthet o for hem. Jobbigt att gå på stan ju :) Kollade efter parfym oxå, men hittade ingen, så det blir till att leja mostern.

Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma, har bytt om till mysdressen o tänkte lägga mig i soffan o äta lite choklad som jag fick av mormor när vi var där i helgen. Mys! Kanske ska ta fram mina sex and the city boxar oxå.. passa på när man e själv. Fast det e lite tråkigt att inte B o lilleman e här. Saknar dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0