Badkar

Har lagat mat, ätit o diskat. Kollar lite på sex and the city nu, fullkomligt älskar den serien. Kan se den hur många gånger som helst. Längtar tills filmen kommer :) Hoppas den e bra bara..
Åhh.. tänk om man hade ett badkar! Gud, vad jag saknar det. Badkar o balkong. Fast mest saknar jag ett badkar, så mysigt att kunna lägga sig i ett bad o lixom tina upp nu i vintertid. Men, men..

Funderar på om jag ska gå o köpa lite snask.. borde ju egentligen inte. Det e ju inte ens lördag idag ;) Kanske ska ta o koka lite te istället. Köpte jättegott grönt te när jag va på julmarkad i Sthlm för ett tag sen. Havtorn Te. Ska börja dricka mer grönt te, det e ju både nyttigt o gott!

image8
Vill ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0