eleven

Nu har jag varit o hämtat ut mitt paket från Eleven! Tänk att man kan bli så glad över lite skönhetsprodukter :)
Fick med två provprodukter med. (Två, tyckte det va lite snålt. När jag skickar efter från www.hudoteket.se så brukar man få en massa olika prova på grejjer, men skitisamma) 

Handlade lite oxå, så nu har jag bröd hemma :) Köpte lite korv o diverse annat till lilleman som kommer hem i morgon. Han älskar ju korv grabben, lite trist eftersom jag själv inte alls e så förtjust i just korv. Men vad gör man, huvudsaken e ju att han e nöjd o glad o två middagar orkar jag ju knappast laga. Men åhh.. vad jag längtar! Ska bli så mysigt att träffa honom igen, känns som de var evigheter sen fast det inte e det. Annars så vet jag inte vad som händer i helgen, blir nog lugnt. Mamman kommer nog förbi en sväng o hälsar på skulle jag tro.
Tänk att det rean e fredag i morgon, o snart e det jul! Tiden går så fort..

image12
De två proverna. En body milk från AQUOLINA, fick väldigt mjuka händer av den, men jag har lite svårt för chokladdofter på annat än just sån choklad man äter. O en body wash från principesse.. luktade verkligen jättegott, även fast jag tycker att förpackningen e lite knölig. Body wash i en liten burk lixom. Hmm.. fast orginalprodukten kanske inte e paketerad så här utan i tub? Har inte kollat upp på hemsidan..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh nu blev jag lite nyfiken.. ska jag nog ta och kolla upp=) Tack!!

2007-12-06 @ 15:15:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0