idol

Jag o lilleman har kollat lite på idolfinalen, han älskar ju musikprogram så va gör man ;) Själv så hade jag kanske valt nåt annat att tillbringa min fredagskväll framför. Men nu sover han iaf. o jag känner mig tvungen att kolla hur det går sen vid halv elva. Vem jag hejjar på vet jag inte riktigt, det känns ju som att det kvittar vem som vinner egentligen. Båda e ju skitduktiga o den som vinner brukar ju aldrig vara den som blir mest "känd" sen i slutändan. Fast jag håller nog endå lite på Amanda, tycker hon har en grym personlighet.

I morgon blir det plantagen, o storhandling med mamman o sen även middag hemma hos henne. Låter som en bra idé tycker jag. Slipper man laga mat o sånt tjaffs o får lte sällskap me. Hon lagar verkligen grym mat, vad det än nu blir.

Jättemysigt att träffa B me, när han lämnade av lilleman. Känns verkligen som att allt håller på att ordna upp sig nu. Hur skönt som helst. Hoppas det håller i sig bara ;) Men det tror jag.
Nu ska jag koka mig lite te o frossa i clementiner. En av julens många höjdpunkter. Älskar de små oranga frukterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0