Jobbsök

Har skickat typ 15 mejl till alla möjliga ställen. Har riktat in mig på gallerian här bredvid för att det vore ju sååå schysst att ha ett jobb så nära. Tänk att ha 2 min till jobbet lixom, det vore lyx! Får se om man får nåt napp, hoppas hoppas! Ska fortsätta att skicka lite ansökningar i morgon o ringa några ställen me..

Pratade precis med min vän Bettan, hon ville gå på stan i morgon så hon skulle följa med mig till af, lovely! Så nu slipper jag ju gå dit själv, känns riktigt skönt måste jag säga. O ja, jag vet att det e en skitgrejj att gå dit o allt sånt. Men jag e ju som jag e :)

Försökte ladda upp lite bilder tidigare men det gick inge vidare :( Ska prova snart igen..


Kom på att jag måste ju gå upp jättetidigt i morgon, uscha. Jag som har så svårt att gå o lägga mig.. får ta mig i kragen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0