Martha

Sitter o slökollar lite på "Martha Stewart show". Småmysigt program med pyssel, matlagning, gäster o lite av varje. Det enda jag har lite svårt för är just Martha. Visst e hon arogant o rent utav otrevlig, främst mot sina gäster då. Sen att de verkar ha ett fruktansvärt stressigt tidsschema gör ju inte saken bättre. Var det inte hon som suttit inne oxå, som det a så mycket skriverier om förrut. Gud, jag har så dålig koll.. men visst va det så?

Hmm.. förresten va jag nog lite snabb att dömma ut den Aquolina Body Milken i förra inlägget. När väl choklad-doften lagt sig så doftar den underbart! Tom så gott så att jag starkt funderar på att faktiskt beställa en! Priset 109:- e ju helt överkomligt. Tål att funderas på men jag måste erkänna att jag e sugen..

image13
                                                                            Ljuvlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0