puuh..

Har legat som en död i soffan hela kvällen. Tur att det inte blev något jobb i morgon för det hade jag nog inte pallat ;) Märks att man e ovan, fast att jag inte kunde/fick sova så mycket gör nog mycket till oxå..

I morgon blir det istället mycket lugnt här. Ska gå o hämta ut mitt paket från eleven som kommit! Tjoho!! Handla lite o försöka städa (om jag orkar) Ska kolla om det finns någon tid i tvättstugan me. Skulle vara skönt att få lite tvättat innan helgen.

Gud, va jag e osäker över mina gardiner! Vet inte alls om jag verkligen gillar dom.. känns inte som att de passar in me allt annat. Eller så e det de att jag har blivit så van vid att inte ha några att jag tycker det ser konstigt ut. Ja, ska jag lämna tillbax eller inte? Det e frågan. Ska kolla hur det känns i morgon, i dagsljus. Svårt det e sånt här..

image10
Såhär ser dom ut typ.. fast detta e inte världens bästa bild. Har köpt på Indiska..



Har hittat julklappar till mamman iaf.! Satt o surfade runt igår i desperation o hamnade tillslut på cdon.com Det blev en bok om att man inte ska hetsa upp sig på småsaker på jobbet (Haha! Passar ju så bra) o Eva Dahlgrens nya skiva. Hoppas hon blir nöjd! Men det tror jag. Klickade hem en bok till mig själv oxå, Stefan Sundströms nya som jag för tillfället inte ens kommer ihåg vad den heter :) Gillade hans första bok "Om mjölkens symbolvärde". Han skriver på ett så skönt o avslappnat sätt. Mysläsning kanske man kan kalla det. Letade lite efter Pär Lagerkvists "Dvärgen" me till B, men den verkar omöjlig att få tag på. Va in en sväng på akademibokhandeln idag när jag var på stan, men det va så ruskigt mycket folk så jag orkade inte utan åkte hem istället.
Ska surfa vidare o se om jag hittar den..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0