trött

E ofattbart sjukt trött..
Har inte sovit mycket alls inatt. Lilleman höll låda o knölade o sista gången jag kollade på klockan va den 05.48, o då hade jag inte sovit en blund. Hade alarmet på 08.00 sen, inte kul :( Men så e det ju att ha småbarn..
Har iaf. varit på adventsmiddag hos mormor idag. Mycket folk, stoj o liv. Hade säkert varit lite trevligare om jag inte hade sett ut som en zombie. Haha..
Jättegod mat, trevligt o mysigt på alla sett var det trots allt.

Min ena moster ska till Egyptien snart så jag la in en beställning på Clean cotton (eller heter den Clean dry cotton? E jag kanske helt ute o cyklar nu?) Känner mig helt förvirrad av sömnbristen :) Bra att kunna få tag på den lite billigare hursomhelst. Eller e det nån av de andra Clean parfymerna som luktar godare? Nån som vet?

Nu S O V A! Hoppas bara att den här natten blir lugnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0