Fredag

Vi blev väckta av att 2 av mina kusiner var på väg hit i morse. Hjälp! Fort på med kläder o fram med frukost :) Trevligt med lite besök va det iaf. även fast det inte blev så långvarigt. Men vi ses ju igen i morgon.

Har beställt en utbildningskatalog från universitetet. Nu så, ska jag försöka komma på vad jag vill bli. Vill ju tids nog trots allt ha en riktig utbildning! Ska faktiskt bli roligt att plugga lite. Hoppas bara att jag kommer in på det jag vill läsa! Måste skriva högskoleprovet igen me, det e i vår va? Vilket datum då? Måste kolla upp.. Så synd att man inte har jobbat i 5 år så man får lite pluspoäng. Skulle ha behövt det..

Igår kom B hit. Så mysigt :) Åt mat ihop o pratade massa om allt o inget. Gud va jag har saknat honom! Pratade lite om hus o så me (helt sinnessjukt iof.) men jag tror faktiskt att vi kommer att flytta ihop igen en vacker dag. Hoppas på det iaf. Han har allt jag vill ha. Men vi har sagt att vi ska ta det lugnt nu i början o det känns skönt.

I morgon e det dax för adventsmiddag hos mormor då, ska bli jättemysigt o trevligt att träffa hela släkten.. som en försmak på julen ungefär Massa god mat me! Mums! ser fram emot :) Har redan bestämt o lagt fram kläder som jag o lilleman ska ha. Haha..

Nej, nu måste jag försöka hitta en julklapp till mamman! Tips mottages tacksamt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0