Fullt upp!

Har haft fullt upp hela dagen.. blev att vi åkte tidigt till IKEA för att försöka slippa folkkaoset. Men det va trots det en hel del köpsugna, men endå helt okej. Köpte den efterlängade bokhyllan, 2 vita förvaringslådor o en vas till bomulspinnen. Inte en pinal mer! Galet o ganska duktigt för att vara mig faktiskt.
Sen blev det en sväng till Kappahl för att mamman skulle ha julfest-kläder. Hittade faktiskt mycket fint trots att jag inte e nåt stort fan av Kappahl, men köpte inget. Duktig där med :) Svängde förbi ÖB oxå innan vi åkte o käkade på Grekisk restaurang, sååå gott. Länge sen man åt grekiskt.

Nu har jag satt ihop bokhyllan, helt själv, man e väll lite händig o det blev faktiskt precis så bra som jag önskade. Hämtat upp lite böcker från förrådet me men jag vet att det finns fler. Ska bara hitta dom först.. varför blir förråd alltid så röriga? I mitt e det fullt kaos.
Så har jag satt ihop papplådorna, oxå det blev jättebra, o satt bomullspinnen i sin nya vas. Mycket bra shoppingdag e min sammanfattning.

Just ja, va till bauhause (stavas det så?) oxå. Skulle kolla på träskivor att göra hörnhyllor av till min stereo men fick svår beslutsångest. Jag har så svårt att välja, förstår inte varför. Men det e ju så ledsamt o komma hem sen o ångra sig så det kanske e lika bra att man tänker efter lite. Men det hade ju varit så skönt att iaf. få hem de blivande hyllorna. Men ja, det får bli en annan dag. Köpte trots allt en sån julstjärna på pinne, ni vet, så jag kom inte därifrån helt tomhänt. Har faktiskt redan fusktänt den me, o det blev så mysigt ;)

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0