Prestationsångest

Iband tycker jag att man kan känna lätt prestationsångest när man har en blogg. Jag har flera gånger staratat upp en blogg för att sedan genast radera den för att jag inte tycker att jag har nåt vettigt att tillföra.. Det här ska bli lite som en dagbok istället, en blogg som i första hand finns till för min egen skull. Vi får väll se hur det går.

Nog om det. Igår fick jag hem mina fina Mumin förvaringsburkar i plåt.. har letat efter sånna med det har inte funnits i rätt färg. Men nu hittade jag dem i svart/silver på www.pikmee.se. Tänkte jag skulle länka en bild oxå, men nu verkar det som att de spårlöst försvunnit från sidan. Mycket mysko, köpte jag de sista tro? Det blev iaf. så fina så på kylskåpet! Sjukt nöjd. Nu fattas bara en förvaringslåda där, från IKEA, för recept o dyligt plock. Får se om det bli nå IKEA ikväll redan. Jag har ju fortfarande presentkortet ,som jag ska köpa en bokhylla för, kvar oxå.

Annars så håller jag på o tvättar lite o så nu, lika roligt som vanligt men det behövs verkligen. Ska bädda rent o så sen me. Finns det nåt bättre än nytvättade lakan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0