Pyssel

Har precis skrivit klart min cv. Man hinner en del medans lilleman sover, bra o passa på. Borde betala lite räkningar oxå, men jag gör det ikväll istället tror jag. Har sjukt mycket räkningar den här månaden :( csn, försäkringar, tv-licens. Massa sånna extra som man inte har varje månad. Typiskt nu precis innan jul oxå. Skit.

Fick iaf. hjälp med hyllor o spegel o de igår, så nu sitter de på väggen. Så skönt! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska ha på hyllorna, vad hade jag innan jag flyttade? Inget minne av de alls.. men det måste ju se lite tjusigt ut sådär o absolut inte rörigt. Bor ju så litet så att det funkar inte.. Vill ha en sån blomma som hänger iaf. Gullranka? Kan de heta så tro? Eller en murgröna, dom e ju så fina! Älskar murgrönor. Lilleman var mycket förtjust över spegeln o stod där länge o tittade o dansade lite. Haha.. han e ju så söt :)

Skulle så gärna vilja få upp stereon me, o jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska göra hörnhyllorna av. Jag skiter i de playwood-skivorna, dom e ju faktiskt inte ett dugg snygga.. o köper i riktigt trä istället som jag målar vita. Blir lite dyrare men det e det värt. Tror jag kommer att ångra mig som tusan annars.



Tror han vaknade nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0