slask

Gud va det snöade inatt! Helt galet.. men idag e det som återstår tyvärr bara slask. jag avskyr slask. Svårt att välja skor oxå, för hur kul e det att gå runt sjöblöt om fötterna?

Känner mig allmänt seg idag, vet inte vad det beror på. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara. Så det blir en lugn dag. Va ner en sväng till i förrådet o hämtade upp de sista böckerna. Ja, jag hittade dom faktiskt :) Passade på att röja lite oxå så nu ser det faktiskt helt ok ut där nere. Har ställt ner lillemans ena vagn oxå, men jag vet inte.. får den stå kvar tro? Vagnar e ju rätt eftertraktade, men den får helt enkelt inte plats här uppe i lghen så vad ska man göra. Jag hoppas på det bästa. Försökte iaf. gömma den lite bakom en madrass. 

Ikväll får jag hjälp att sätta upp 2 hyllor, en spegel o lite tavlor. Så skönt att det äntligen blir gjort. Det ekar ju nästan här inne nu o ser sådär tråkigt kalt ut. Men nu blir det ändring :) Borde verkligen ta o skaffa ett par gardiner me till köks/vardagsrums fönstret, men jag vet verkligen inte vad jag vill ha. Jag o min beslutsångest ;) Gardiner gör ju sååå mycket för hela den där ombonade-känslan. Nu i jultider o allt. Finns så mycket jag vill i inredningsväg men ekonomin sätter stopp. Så trist.. hoppas verkligen att jag har råd att köpa den där sekretären efter jul iaf. Vill så gärna ha den! Då skulle jag få undan min laptop o mer plats på köksbordet (den står på köksbordet nu alltså).
Ny soffa skulle verkligen behövas oxå, men det får bli senare. Känns inte så akut, jag har ju en soffa även fast jag inte gillar den speciellt.

Jaja, äta lite kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0