Tidsbrist

Gud! Jag har verkligen inte tid att blogga för tillfället.. sorry!

Har iaf. beställt den omtalade Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum. Spännande o se om den håller vad den lovar ;) Skulle verkligen behöva en ny ögonkräm oxå, den jag har nu panikköpte jag på apoteket o den e verkligen INTE bra. Passar inte mig iaf. synd nog för priset e ju helt ok. Funderar på om jag ska köpa den har brukar använda från Decleor eller om jag ska prova nåt nytt.
Inga förslag?

Har börjat fylla hyllorna nu o det blir verkligen jättebra! Så mycket mer ombonat än innan, fattas bara en sån "hängande" blomma av nåt slag nu. Jag o mamman skulle kanske åka till plantagen på lördag, efter adventsmiddagen hos mormor, får se om man hittar nåt som passar då. Vill ha en vit adventsstjärna (blomman alltså) med glitter på me.

Nu måste jag stressurfa vidare innan lilleman vaknar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0