Tråk

Men guuud jag dör av tristess!!! E inte van att det e såhär tyst o lugnt.. tänk sen när lilleman ska bo hos sin far. (han ska vara pappaledig o vi bor inte ihop längre, lång historia) Usch, vill inte tänka på det i vilket fall som helst. Men det börjar ju bli oundvikligt. En vecka kvar bara. Sen e jag arbetslös istället för mammaledig..
Jobbigt e det hursomhelst. Allt e lite mer eller mindre jobbigt.. vet inte var jag e på väg i livet, vet inte vad jag vill. Om man ändå hade ett jobb att falla tillbaka på, även fast det va ett riktigt skitställe så hade man iaf. haft nåt. Nu kastas man bara ut i ingenting. O arbetsförmedligen, dom e ju roliga. Suck..
Men det löser sig väll, det gör det ju alltid.

I morgon kommer lilleman hem iaf. o jag kanske får lite kärlek av B?
Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0