trööök

Usch, va tråkigt jag har.. känns som att på helgerna står internet stilla. Folk e ute o far o flänger o e urusla på att uppdatera sina bloggar. Skärpning :)

Har kollat lite halvhjärtat på idol men det kryper i kroppen. Kan inte sitta stilla.. fast så synd om mig e det ju trots allt inte. Jag har ju själv valt att ta det lugnt ikväll för att i morgon bitti blir det IKEA! Tjoho!
Kan inte låta bli att älska IKEA.

Ska köpa bokhyllan jag nämnde tidigare, 2 vita förvaringslådor o en vas till min bomullspinne. Slog ju av misstag sönder den jag hade :( Men det e sånt som händer.. o dom e ju inte speciellt dyra så det e ju lugnt.
Bokhyllan ska stå i sovrummet o rymma alla lillemans böcker. Han har ju en del, som iof. e mina som jag hade när jag va liten, men nu har dom fått en ny läsare :)
Sen slinker det säkert ner nå mer liten IKEA-pryl, dom har ju sjukt mycket julgrejjer o sånt nu.

Skulle behöva färga håret oxå, få se om det hinns med innan helgen e slut.

Nee.. nu måste jag hitta på något. Ett fotbad kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0